lördag, oktober 11, 2008

Det går framåt

Har bestämt för att inte arbeta ihjäl mig, och Linus hjälper mig så gott han kan. Försöker ge mig själv pasuer för att tänka. Har nu skrivit alla jämföreslerna samt 1,5 s på min slutanalys. Har gjort anteckningar och funderat kring vad analysen ska innehålla. Nu ska jag inte arbeta mer på exjobbet ikväll. Imorgon gäller det igen. Och om jag får ihop det ska jag även arbeta om inledingen. Jag får se. Lite besvärande är att jag nu har ca 46,5 sidor ren text... Minns bestämt att handedaren sa max runt 40. Det kommer att bli klippaklippaklippa sedan. Hellre det än skrivaskrivaskriva.

Och förresten. Min studie är egentligen rätt misslyckad, men det ingår ju också i "vetenskapligt" arbete, iaf så länge jag själv inser och påpekar det.

Inga kommentarer: