onsdag, oktober 08, 2008

I etapper

Så som jag jobbar, iaf just nu, har jag ett avsnitt, eller en poäng i taget som jag ska bearbeta. Klarar av att jobba rätt intensivt, men när jag är klar så pyser luften ur mig. Detta dels för att jag avslutat det min fokus låg på, dels för att jag behöver räkna ut vad som ska göras näst och hur. "Regroup!" ropar de i krigsfilmer, och det är dte min hjärna behöver. Tar därför nu en disk- och tvättmaskinpaus från arbetet. (Och ja, jag är fortfarande okry och mår inget vidare.)

2 kommentarer:

Linda sa...

Usch och fy att du fortfarande mår dåligt! Hoppas hoppas att du blir bättre snart!
Låter som en bra strategi med etapp-skrivande i alla fall. Kämpa på!!
Vi ses snart!!!
KRAM

Kristina sa...

Tack. Som tur är, är jag inte jättedålig, bara tillräckligt för att det ska var till besvär. Hls, huvud och kropp samarbetar inte. Menmen.

Tror nog dte är bra. Kram!