söndag, augusti 31, 2008

Träningsvärk

Då jag varit trött under fredagen (fick viss research gjord, men sov även middag) så såg jag till att sova ordentligt på lördagen. Gick upp först vid 10, vilket är sent för mig. Surfade lite först och gjorde sedan något ovanligt för mig, men som vore bra om jag lyckades göra en vana av: jag joggade + styrketränade! Solen var ute och dagen var fin. Jag sprang först til King Edward's Memorial Park där jag hade ett stopp och gjorde div styrkeövningar på gräsmattan, och sedan hem igen. Flåsade charmigt och svettades bra när jag köpte tidningen i delit här nere. Strechade inte tillräckligt (kom på dte lite sent) vilket jag får lida för idag. Men dte ska ju kännas att man rört sig!

Efter brunch (räkmacka!) begav vi oss ut på stan för att leta diverse saker. Vi hade en ovanligt lyckad shoppingtur och kom hem med både nytt kranmunstycke och jacka åt Linus. Fast rätt trötta efter många timmar på stan, som iofs förskönades av bästa sushin när vi var i South Ken.

På kvällen blev det middag, lite praktikfirande (ost, oliver & kronartskocka) samt Futuramafilmen och en Killinggängsfilm. Inte dumt alls.

Inga kommentarer: