fredag, september 05, 2008

Måste bli bättre än såhär

Arbetet denna veckan har INTE gått som jag hoppats. Arbetade visserligen rätt duktigt på att leta material till praktikuppgiften i början av veckan (fast vad jag hittade var inte överväldigande precis). De senaste dagarna har det gått TRÖÖÖÖÖGT trots att jag vet vad jag behöver göra. Igår gjorde jag ingenting alls. Suck. Men jag har lyckats få en bit skriven under veckan. Iaf ngt, fats det håller inte i långa loppet detta. Skulle vilja vara klar med skiten till v 40 så jag kan ta en vecka i Lund och bara bearbeta, finputsa, kolla och stavkontrollera. SKa jag klara det behöver jag skärpa mig enormt mkt nästa vecka. Jag känner dock inte att det kommer att bli en särskilt bra uppsats. Just nu känns det viktigare att det BLIR en uppsats över huvud taget. Ska iaf avsluta för idag nu. Måste fixa mig lite samt äta något innan jag ska träffa Sian. Det blir en sväng på puben och så kanske bio.

Inga kommentarer: