måndag, juli 07, 2008

Mindre het

Sitter i soffan och läser lite inför nästa avsnitt som ska skrivas. Vet vad jag behöver säga, men har lits svårt att komma på HUR. Dte kommer nog så småningom. Tyvärr har jag lyckats få ont i huvud och hals och jag vill helst av allt sova. Te hjälpte bara lite. Dte ordnar sig.

Mitt besök på apple store var sådär tillfredsställande. Summa sumarum: jag får lämna in datorn och de lagar sprickan (fabrikationsfel - inte först adtron som haft detta problem) utan kostnad, men affären inne i stan har två veckors väntetid (alla går dit) medan de andra butikerna ligger LÅNGT bort men kan få det gjort på fyra dagar. Orkade inte fatta ett bgeslut idag (hade ändåp inte tillräckligt bra koll på hur jag tog mig tilld eolika ställena) så jag drog hem igen. Inte världens mest kosnadseffektiva stadsbesök... Jaja. Ordnar sig nog.

Inga kommentarer: