tisdag, maj 27, 2008

Sömn o Caffe Latte

Mattheten satt i länge. Efter lunch var jag bara tvungen att ta siesta ooch sedan göra mig ett glas kaffe i min moccakokare från Rom. Efter det lyckades jag komma igång med direktivjakten. Har tagit mig igenom 14 beslut från House of Lords och antecknat dem och div relevant så att jag sedan skall kunna välja ut vilka jag skall läsa, och vilka direktiv att studera. Totalt 56 beslut kom upp när jag sökte på "EC Directive", så jag har ett par kvar. Och sedan måste jag bestämma om jag skall kolla igenom de som bara hade "Directive" i sig... tveksamt. Är avundsjuk på alla er som läser min blogg - så spännande inlägg! ;)

2 kommentarer:

Lovisa sa...

Funkar moccabryggaren?

Kristina sa...

Jodå. Men jag har nog inte knäckt hur-man-kokar-bra-kaffe-koden än. Det sker väl ngn gång.