fredag, april 04, 2008

Londonbrud

Känner mig nöj med min dag. Trots avsaknad av röst imorse och allmän krasslighet så fick jag mycket gjort och har fått Londonupplevelser. Kom iväg senare än jag önskat, men väl framme fick jag en del gjort på datorn. Träffade Linus för lunch kl 13 vid St Paul's Cathedral och jag kan säga att det kändes läckert att gå förbi Royal Courts of Justice (där MASSOR av journalister var samlade) längst med Fleet Street där jag hela tiden såg den mäktiga katedralkupolen i bakgrunden. Solen sken och det var mycket behagligt att sitta utomhus och äta lunch. Väl tillbaks på biblan läste jag i princip non-stop till kl sex. Så nu är jag mer insatt i Engelsk statsrätt. Sedsn gick jag tillbaks till St Paul's för att träffa Linus (igen) och så promenerade vi hem till Limehouse via en potentiell cykelväg till Linus jobb. Nu har vi ätit och dricker portvin framför TV:n.


Visa större karta

Inga kommentarer: