onsdag, april 02, 2008

Den eviga staden

Jag har inte bara bokat en Sverigeresa utan även en till Rom! Lovisa och jag lekte med tanken om att jag skulle komma på besök under den tid hon är där på kurs och nu har jag äntligen slagit slag i saken. Det blir en mini-weekend boende nära Vatikanen. Några dagar får jag ta hand om mig själv mer (klarar jag) medan Lovisa är på kurs, resten av tiden ska hon ägna åt mig! Ska bli jättekul! Åker på eftermiddagen den 15 maj och återvänder på kvällen den 19. ROLIGT!

2 kommentarer:

Lovisa sa...

Det ska bli jättekul att du kommer, lovar att utrusta dig med alla guidböcker du behöver när jag är borta. Ledsen för det där med min heldagsundervisning, men det är så det är. Roligt ska det bli oavsett, kram!

Kristina sa...

Ingen fara! Jag ska se om jag kan komma igång med ritande då. Vi får ju tv heldagar tillsammans ju! KRAM