fredag, februari 15, 2008

Värsta överaskningen

Jag gick in på LADOK nyss för att kolla en grej (funderade på om jag hade ngt betyg i ESTC eller vad det nu heter). Och då ser jag att jag fått min andra fördjupningskurs registrerad (utan att resultatet finns på hemsidan). Och om jag inte sett fel, och inte Linus heller som jag tvingade kolla, så har jag som liksom genom ett mirakel lyckats få mig ett AB! På denna kurs som jag kämpat mig igenom, till vilken de PM jag producerade jag tyckte varit below par, till vilken uppsatsen blev färdig några minuter innan inlämning och som jag skrev i trötthetshägringar! Så vaknar jag imorgon och upptäcker att det var fel... Men tills dess är jag bara jävligt glad.

4 kommentarer:

Sofia sa...

Gud det måste ju stämmer, det är ju helt underbart. Dina betyg har gjort min annars ganska bedrövliga vecka, snäppet bättre!

Kristina sa...

:) härligt att de inte bara gör mig gladare! :) KRAM

Lovisa sa...

Wow, vad du är bra! Din lägstanivå är verkligen HÖG! KRAM

Kristina sa...

Tack du med. Lite av en ego boost, ja. :) KRAM