tisdag, februari 12, 2008

En kurs avslutad

Fick nyss besked av studieadministatören om resultatet för min fördjupningskurs i rättshistoria. Alltså den jag lämnade in en uppsats för i måndags (juridicums snabbaste rättning någonsin!!!). Ett BA på 77/100 poäng blev det. Är egentiigen jättenöjd. Med tanke på hur det senaste halvåret varit och det motstånd jag känt mot allt vad studier heter så är jag glad att jag överhuvudtaget tagit poängen och t o m lyckats få helt hyggligt betyg. Det är min intellektuella upplevelse. Emotionellt är ja ledsen att jag inte lyckats prestera bättre... Dumt, jag vet. Men det är en process att acceptera var ens begränsningar går i ett givet sammanhang. Jag måste arbeta in det i hjärnan het enkelt.Nu vill jag bara få resultatet i den andra fördjupningskursen (som jag inte har stora förhoppningar till att jag klarat a bättre).

1 kommentar:

Lovisa sa...

GRATTIS!