torsdag, februari 14, 2008

Det kliar i fingrarna

Jag har inte bara youtubat idag. Jag har även pluggat. Har tvingat mig igenom nästa halva av den ena boken till tentan. Jag är inte jättecharmad av boken. Men den måste läsas. De andra läste jag ju faktiskt i somras så även om repris är behövligt så är det inte först på listan. Har även tittat på lite olika schetchbloggar och blivit oerhört inspirerad och ritsugen. Det kliar i fingrarna och jag har googlat lite pennor. Skulle nämligen vilka prova på TRIApennor som jag fått intrycket blir nästan som akvarell, fast jämnare och smidigare för snabbgrejer. Men jag får ta mig till konstbutiken och bli pank. Har nog bestämt att jag ska ta med min skissbok o sådana pennor till Mexiko och teckna mkt. Annars har jag idag haft ovanligt ont i lederna vilket suger.

2 kommentarer:

KarinSN sa...

Har inte tria men Promarkers. Samma märke, billigare variant. Sedan finns det Copic också om man är sugen på markerpennor. De är kul, de är de! Bra pris har de på Drewex i Malmö förresten. Mmmm

Kristina sa...

Tack för tpset!