tisdag, januari 15, 2008

Latheten förkroppsligad

Igår var jag en zombie. Jag klarade inte av att göra någonting alls. Förutom att vara trött. Jag vet inte alls hur dagen var. Men ville inte sova och riskera att helt vända på dygnet. JAg lyckades visserligen titta på massor av olika tids- och flygalternativ till vår marssemester (mer om den sedan), men det var nog allt. Jag gick och la mig kl 23 och somnade nästan bums. Och som jag sov! Brukar alltid vakna 1-2 ggr per natt, men denna natt sov jag 9 timmar i sträck!!! Så skönt. Sedan somnade jag om och sov till kl 10. Mmmmm. Jag mår ljuvligt. Så utvilad. Har visserligen inte alls varit så effektiv som jag tänkt vara, menmen. Nu ska jag snart till studenthälsan, och sedan ta vägen hem via juridicum för att skriva ut uppsatsen jag ska opponera på samt återlämna/låna böcker. Sedan är det PM:et som gäller. Får nog använda morgondagen också till det, men hoppas kunna vara klar med PM:et och opponeringen till imorgon kväll. 

Inga kommentarer: