lördag, oktober 13, 2007

My baby!

Igar fick jag lara mig en riktigt bra laxa. Festen framskred och vi var alla glada nar jag fick for mig att visa mitt karaste lilla iPle for James. Det blev en allman uppvisning coh vi borjade flera stycken leka med photobooth. Mycket bra partytrick. Eftersom jag aven efter ett par glas ar fornuftlig sag jag hela tiden till att dricksglas holls pa rejalt avstand fran min skatt. Och da hande det. En av gasterna fick for sig att kolla hur var vattenkanna skulle gora sig pa bild och hallde vatten over min lilla babis! Illa kvickt ryckte jag till mig den (den stangde av sig sjalv...) och tog ut batteriet och torkade den sa gott jag kunde. Nu har den statt och torkat ett slag... Gud vad jag hoppas att den overlevt. Hall tummarna. En sak ar saker. Aldrig mer iPle och sprit. Iaf inte nar andra ar inblandade.

1 kommentar:

Lovisa sa...

Jag vet hur det känns - jag lyckades ju hälla ett stort glas vatten över baby Ernst, men han torkade och fungerade helt normalt efteråt, så jag tror att din lilla älskling kommer klara sig också. Pok