tisdag, oktober 02, 2007

Jag är rätt kass

Så har min almänna, odiagnoserbara värk börjat avta då jag blir sjuk på annat sätt. Slem, huvudvärk och trötthet. Suck. Fattar inte varför min hälsa tycks bojkotta mig just nu.

Helge var trevlig. Linus har ju varit här i fyra dagar! Dte blev lugn och mys - mycket "Vita Huset" . Vi kom även iväg på tapasrestaurang med Linda och Jonas. Mycket trevligt, fast servitrisen var mindre bra. Håller nu på med det sista av grupparbetena. Tradigt men det ska väl gå. På torsdag är jag fri. Måste även bestmma uppsatsämne tills dess. Känner mig inte riktigt på topp.

Är lite stressad över allt som måste fixas denne termin. Inför flytten och exjobbet. Och nu ligger jag efter med franskan. Och träning ahr det ite blivit av (ohälsan igen). Ska dock bli skönt att åka två veckor till London snart. Och få besök av Sven och Ida.

1 kommentar:

Unknown sa...

Du är inte kass, du är söt.