torsdag, september 27, 2007

Så är det

Så är vi typ färdiga med grupparbetet. Dte gick bättre än sist, men satt långt inne. Jag har varit väldigt krävande och tagt över vissa saker, mest för att slippa bli mer irriterad. Det är egenligen inget persoligt mot någon medarbetare. Jag bara tycker allra bäst om att jobba själv.

Jag blir inte heller riktigt klok på min hälsa. Mår liksom bättre - är inte konstant dålig - men jag mår ändå riktigt dåligt i rioder under dygnet. Värst efter lunch då jag hunnit göra mig av med all energi jag samlat under natten. Suck. Vill känna mig kry ju!

Och så föll jag för frestelsen ändå. Jag var och köpte stövlarna. Har iof inte bestämt mig för om jag ska behålla dem än. Storlek 41 har de typ bara ett ex av för varje modell - så jag fick köpa om jag inte ville riskera förlust.

Linus kommer i helgen. Det är bara bra.

Inga kommentarer: