onsdag, oktober 03, 2007

Ljuste i slutet av tunneln

Frukostmöte med mina söta vänner följdes av att jag satt på juridicum och pluggade och skrev min del av grupparbetet (hör och häpna! jag sitter i princip ALDRIG där, och denna gången fick jag t o m en plats uppe i lässalen där man kan ha sin dator!). Det gick överaskande nog rätt smidigt och nu, efter att jag läst igenom det hela och rättat lite småfel så tro jag faktiskt det blev rätt bra. Dte stora problemet, som tidigare med dess projekt, är att PM:ets sammanhållning inte är något vidare - oavsett avrje enskild del. Men nu är det avklarat. Bara presentationen imrogon bitti och sedan inga fler grupparbeten. Jippi! Inget persoligt - men fan vad jag tycker bäst om att arbeta själv. Fick dessutom idag reda på att de flesta i gruppen knappt haft några grupparbeten alls under utbildningen... Lyllos! Hoppas bara morgondagen går ok.

Mår fortfarande kasst, men tillbringade ändå några timmar hos Sofia nu ikväll. Alltid lika trevligt och bra. Lite TV, mycket snack och en kopp te. Det är något jag starkt kommer att sakna när jag flyttat, liksom våra frukostmöten; att bara så lätt och avslappnat kunna umgås med sina närmsta vänner. Menmen. Nu ska här sovas (alvedonen är tagen så jag bör inte behöva lida för mycket).

Inga kommentarer: