torsdag, juli 20, 2006

Utökning

Nu har jag haft denna blog ett litet slag och jag har funderat lite på hur jag ska använda den. Till nära och kära skickar jag en veckorapport som summerar det jag gjort och inte gjort. Sedan lägger jag upp den rapporten här och försöker att lägga till fotobevis om det finns. Inte helt tillfredställande - lite för mycket repetition. Hmmm... Jag brukar ju ha lite svårt att komma ihåg vad som hände när under veckan. Mmmm... varför skulle någon gå in på bloggen när de får allt i mejlen? Lösningen är väl att jag uppdaterar bloggen daglgen eller nästinpå så får jag minnesanteckningar PLUS att det kan vara värt att titta in här ibland för då får man nyheterna tidigare. (Jag har fullt förtroende för att jag är mycket nyhetsvärdig och att alla vill veta om allt jag gör så fort det bara går. Errrr...) Så ny giv. Får se hur länge den varar.

1 kommentar:

Anonym sa...

Very pretty site! Keep working. thnx!
»