söndag, juli 23, 2006

The Sunday Times

Gick och handlade imorse när jag vaknat, framför allt för att köpa The Sunday Times och få söndagstidningsupplevelsen. Och det gjorde vi med besked. Antalet delar är oräkneliga och det har tagit mig mesta delen av dagen att läsa tidningen - nästan alla delar någorlunda ordentligt. Jag har lite kvar i två av magasinen, men dem sparar jag till veckan. Jag gillar verkligen avslappningen i att läsa söndagstidningen. Linus gick tidig eftermiddag - skulle på en musikfestival - så jag kunde tillbringa hela dagen med min tidning utan att få dåligt samvete. Jag har även passat på att pyssla med en lampa, men orkar inte göra klart ikväll. Tomorrow is another day.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Really amazing! Useful information. All the best.
»

Anonym sa...

Greets to the webmaster of this wonderful site. Keep working. Thank you.
»