onsdag, juli 26, 2006

Comedy of Errors

Idag skulle vi gå på the Globe theatre och se The Comedy of Errors. Men så blev det inte. Charlie hade bjudit med oss, men vi hade inte bestämt när vi skulle ses - ngn gång på kvällen utgick vi från. Ju mer som gick av dagen desto mer ndrande blev jag och till slut gick jag in på hemsidan för att kolla när föreställningen var. DU börade jag ana oråd. Antingen var föreställningen redan 14.30, ELLER skulle vi se en annan pjäs, ELLER skulle vi gå imorgon. Strax efter att jag mejlat min lilla undran till Linus kom beskedet. Vi skulle ha gått på matinén. Men det gick inte - så ingen teater. Istället tillbringade jag eftermiddagen och kvällen på Hubbub. Först drack jag några glas med Charlie som var i grannskapet (och åt hummus och oliver). Sedan kom Linus och vi fortsatte och dricka och såsmåningom åt vi också kvällsmat. Däremellan blev jag offer för vandalungar som kastade småsten (2-3 cm i diameter) och spottade på mig. Det var så där roande. Men kvällen var mest trevlig.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Very best site. Keep working. Will return in the near future.
»

Anonym sa...

I like it! Keep up the good work. Thanks for sharing this wonderful site with us.
»