fredag, juli 28, 2006

Poolparty

Igår firade vi Linus med hans vänner och kollegor genom att gå till en bar i Clarkenwell och spela biljard (pool), dricka drinka och äta gott. Vi spelade dubbelmatcher då vi var så många och jag avslutade bättre än jag började. Det var roligt att spela och trevligt att träffa vännerna och kollegorna. Så blev dte en del drinkar också vilket kan göra sitt till. Vi avslutade kvällen på en bar bakom köttmarknaden i Smithfield som huserde i en gammal industri-/slakterilokal. Bäst som vi satt där kom nästa dags leveranser. Jag såg inte men tydligen var iaf en av lastbilarna full med grisar - och inte levande sådana. Vi delade taxi hem med James. Jag tog sovmorgon - eftersom jag kan. Bilder från kvällen kommer så fort det går.

Under dagen hade jag exilerats från hemmet pga inspektionen. Jag åt lunch med Linus på en sushirestaurang där man satt på golvet. Vi delade på en blandtallrik med massor av olika fisk. Mumsfillibabba. Seadn gick jag runt city och Smithfield för att leta födelsedagspresent till Linus. Det är frustrerande föör jag vet vad jag vill ge honom, jag har till och med massor av alternativ, men jag vet bannemig inte VAR jag ska hitta sakerna i fråga. Ibland är en stad alldeles för stor. Men jag pratade med James och han tipsade om var så nu skall det ordna sig. Innan jag åkte hem för att hämta kameran (som jag glömt tidigare på dagen) och svalka va mig (hu vad varmt det var) satt jag vid ett minitorg vidd en minikyrka nära Bank och läste i ett par timmar. Det var trevligt (i skuggan) förutom ett par trägna duvor som var äckliga.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hi! Just want to say what a nice site. Bye, see you soon.
»