söndag, september 05, 2010

Ikea igen

Usel uppdatering, jag vet, men skyller het enkelt på att jag är jäkligt trött mest hela tiden, och speciellt på kvällen efter jobbet. Kommer helt ärligt talat inte ihåg vad vi tillslut hittade på i måndags... Tisdagen hade jag min lediga dag och passade på att åka en snabbtur till IKEA samt planera och beställa matinköp. Pövade denna gång att åka till IKEA Edmonton och det är definitivt dit vi ska fara i framtiden. Klarade resor samt shopping på strax över tre timmar och detta lunchrush i trafiken till trots. Det blev mest lite småplock, framför allt till mina sömnadsprojekt, och lite gott från IKEA Food, bla köttbullar till middag nästa dag. Fick mig även en pratstund med föräldrarna.

Ungen tycks fortsätta att växa. Svullnaden i fötterna går inte ned, och aj vad ont det gör. Ungen rör sig massor, massor. Och under denna veckan har det gjort mer och mer ont. Känner till och med att den sjunkit ned lite.

Inga kommentarer: