måndag, augusti 16, 2010

Statusuppdatering

Är fortfarande enormt trött. Är därför jäkligt glad att jag bara jobbar tre dagar i veckan. Vet inte vart tiden tar vägen för det känns som om dagen knappt börjat innan den är slut och jag inte hunnit med något - iaf när jag inte jobbar. :) Är litelite stressad också; vill få ordning på en massa praktiska ting så jag kan släppa dem och sedan bara slappna av och ta det lugnt. Men det artar sig. På tisdag bär det av till IKEA och andra inköpslistor är avklarade så det är bara att handla in. Har det andra på min att-göra-lista betas sakta (mkt sakta av) men jag försöker undvika att lägga till saker på den. Två månader ungefär är det kvar- känns både som mkt kort tid och mkt lång tid...

Annars? Förutom trötthet har jag alltså halsbränna, svullna fötter (som gör ont även när jag vaknar på morgonen, men jag tenderar att sparka ned kuddar jag försöker nyttja för att höja fötterna - kanske borde testa stödstrumpor, men jag tycker så illa om att ha strumpor på mig...), och besvär med ischiasnerven (här kallad sciatica)då jag varit på fötter för länge, speciellt om jag bär ngt, ens det minsta. Å andra sidan är det full rulle på lilla pyret som inte låter en glömma att den finns, obekvämt som satan, men väldigt tillfredsställande ändå, och jag ser riktigtriktigt fram emot att han eller hon blir del av våra liv på riktigt. Är jäkligt nyfiken och vill lära känna det lilla livet.

Inga kommentarer: