tisdag, juli 13, 2010

Varmt

Är mkt nöjd över att det är riktig sommar under semestern men har inte alltid helt lätt att hantera värmen, iaf inte i mitt nuvarande tillstånd. Morgonen var fin frukost och sedan långdopp på det med deckare som underhållning. Framåt lunch fick jag lov att fixa iordning mig för lunch hos svärfar. Promenaden dit tog musten ur mig. Framme hos Stickan var ja helt slut. Maten gjorde dock sitt för att återuppliva mig, inte minst jordgubbarna och glassen. Så småningom var det dags att gå vidare då jag hade träff med Lina på Söder. Kände mig inte helt sval med vietnamesisk middag o häng i park samt trevligt sällskap var bra boosters. Vid det laget jag kom hem igen var jag dock fullständigt slut och allt jag pallade med var att läsa deckare i solstolen utomhus där det var svalt o stärka mig m en vaniljmunk. Pust. Men bra har jag det.

Inga kommentarer: