torsdag, juli 15, 2010

Snellt umgänge

Sov dåligt. Ingen ställning var bekväm. Vid 8 gick jag upp o då hade jag legat valen i ca 2 timmar. Blääää. Denna morgon var mulen o ngt svalare men ändå varmt nog för frukost på trädäcket samt läsning av först DN sedan deckare under fm. Skönt.

Kunde även under denna tid observera hur svullna mina fotleder blivit. Vanligtvis har jag ordentligt utstickande fotknölar på insidan av var fot, såpass att jag som ung brukade slå till dem i varandra så det blödde och nu har jag ärr på var fot. Nu kan man inte ens ana dem. Och när jag känner på svullnaden ömmar den. Buuuuu.

Fick i min ett par bitar hemlagad quiche innan Tomas o jag for t Willys för att handla mat. Så småningom kom även L hem och strax därefter begav vi oss på äventyr, nämligen besök hos familjen Snell. Först lite häng i lägenheten, sedan bad i den varma men sköna sjön där de bor, för att tillsist tillbringa ett antal timmar på balkongen drickandes, ätandes och umgåendes. Oj vad trevligt vi hade! Och gott vi åt. Och Freddy var förtjusande och förtjust i L. Fick själv liiiite pluspoäng då jag erbjöd magen som bilnedföråkningsplan. F var även rolig då han (när ingen frågade o tjatade om saken) konstaterade att där var en bebis i min mage och klart påbjöd: "Kom ut!". Hihi. Inte förrän vid elva lämnade vi Anna & Co. Och då var jag bra trött så det blev hopp i säng så fort som möjligt.

1 kommentar:

wishnutama sa...

hello, warm greeting ^^!
would you mind to give comment on my blog?

thank you.