tisdag, april 20, 2010

Dalig dag

Den borjade iaf daligt, hoppas pa forbattring. Tog tydligen i lite for mkt imorse och var tvungen att spy. Strunt ocksa, trodde jag var klart med den delen. Tog mig sedan till sjukhuset for min tid med blod- & forlossningsdoktor. Tankte att jag inte skulle behova vanta lite lange so sist da jag trots allt hade en ratt tidig tid. Men icke. Circa en timme och en kvart fick jag vanta. Sa javla segt. For ett femminutersmote. Ibland undrar man varfor man kallats, men jag antar att det ar for att kolla att allt ar OK och om dte ar det sa... Fick iaf se den i rorelse under ett snabbt ultraljud igen. Mkt coolt att se ryggraden. Fick aven besked da jag annu en gang inte fick ordentligt plats pa britsen (de ar dimensionerade for hogst 160cmpersoner, och fotterna far sticka ut ca en halvmeter for bekvam positionering) att jag inte ska oroa mig om dte inte synns sa mkt att jag ar gravid da jag ar lang och det gor en viss skillnad. Jag som ar storre an jag trodde jag skulle vara har inget problem med detta (magen ar storre alltsa, inte annat). Nu ar jag (efter en lang tagvantan) tillbaks pa jobbet och ska forsoka koncentrera mig. FAst lunch behovs nog forst...

Inga kommentarer: