söndag, november 08, 2009

Förberedleser

Mycket av vår tid just nu går åt reseförberedelser. Det blev ju lite snabbt beslutat att vi skulle åka redan nu. Oerhört spännande. Idag prommenerade vi till ett slags proffsÖB, Silverman's där vi tittade på väskor och regnkläder bl a. Vi fick en liten väska inköpt som ska bli kameraväska och får återkomma angående det andra. Efter en pasu i Canary Wharf (lunch!) åkte vi till Decathlon, den enorma och prisvärda sportsbutiken, där vi kollade på diverse nögvändigheter för att rekka, samt inhandlade ett par byxor, en fleece samt en mindre ryggsäck. Sakta men säkert.

Sedan vi kommit hem har jag pysslat med en ansökan till ett jobb jag är klart överkvaliffficerad för, men som jag mycket gärna velat ha. Den är klar, men jag ska läsa igenom innan jag skickar iväg det. Under tiden har maken pysslat emd kameraväskan samt lagat pizza som vi snart ska äta. Mums!

Imrgon har jag en hel del att göra. Bland annat behöver jag fixa reseförsäkrng (Buuu) och ta reda på vad för maariatabletter vi behöver och hur vi billigast kan få tag på dem.

Inga kommentarer: