fredag, oktober 02, 2009

Det nya ring P1

Läste imorse Magdalena Ribbings etikettspalt på nätet och fick för mig att jag skulle läsa lite kommentarer (ja, man kan fråga sig varför). Som alltid när jag faller för denna frestelse (eller helt enkelt dumdristiga impuls) förundrars jag över människors dumhet, okunnighet och oförmåga att 'lyssna' till vad andra säger. Jag måste påminna mig om att de som väljer att kommentera inlägg & artiklar generellt sätt tillhör ett visst urval av befolkningen, de är inte representativea. Inte desto mindre är det skrmmande läsning och jag blir lite upprörd. Måste verkligen komma ihåg att inte läsa dem. Det är precis som ring P1 - provocerande i sin idioti, men svårt att helt låta bli att stirra på det förskräckliga.

1 kommentar:

Linda sa...

Oooh, Magdalena Ribbing, det hade jag nästan glömt bort! Given surfning nu innan lunch.
Vill du se mer förskräckligheter och dumma människor kan jag rekommendera familjeliv.se...
Kram!!!!