onsdag, september 30, 2009

Lite skärpning

Var något flitigare igår än i måndags. Kollade upp och preliminärbestämde ang hemförsäkring & el samt planerade de närmsta veckornas mat och la in en beställning (det tar alltid mycket mer tid än man tror). Tvättade också två makiner vilket inte är fy skam. (Så fort man blir hemmaru igen!) AVslutade 'arbetsdagen' med dubbla pass på gymmet. Först step som jag inte hunnit till pga arbete på flera månader (oj så jag svettades) sedan pilates. Matt var jag när jag kom hem, och ont har jag idag. Hade egentligen tänkt mig ett lunchpass pilates idag, men tror jag skippar det; träningsvärk och lite halsont står i vägen. Mest utmattade blev jag dock av omgången Guitar Hero där sista låten var enormt jobbig - jag fick slå på strängen konstant. Armkramp! Var även väldigt sömning hela kvällen - träningen måntro?

Inga kommentarer: