lördag, september 26, 2009

Sista dagen

Min sista dag på Hansard Society var en strålande dag. Solen sken och det var riktigt milt. Jag fortsatte med blogarbetet under dagen och kom rätt så långt. Till lunch köpte jag sushi och Matt & jag avnjöt våra respektive luncher i Lincoln Inn sittades på gräset i solen. Wunderbar. Vid 16 var dte så dags för mig att stänga av datorn och bege mig. Jag fick då ett litet tal hållet till mig (vilket inkluderade massor av snällheter och ett löfte om att biblioteket härmed skall kallas "The Kristina_Wollter memorial library") som gjorde mig rörd. Till råga på allt fick jag mig ett kort och presenter! Värsta fina och genomtänkata presenter dessutom. En bok, How Parliament Works som jag kollat in länge och tänkt köpa & boxset med första sässongen The Thick of It som jag velat se ett längre slag och talat om (politisk serie). Inga skäl att klaga alltså begav jag mig hem i solskenet. På kvällen blev dte middag, lek med nytt guitar hero samt lek med wordpress.

Inga kommentarer: