tisdag, juli 07, 2009

Arbete & Skor

Fortsätter att läsa in mig på det projekt jag tycks skola jobba på mest (iaf till en börja med) om hur parlamentet ska nå folk och få dem engagerade på ett bättre sätt. Det är ett komparativt arbete som passar mig på många sätt (förutom att jag är lite disträ för tillfället). Fick även fortsatta introduktionsmöten där jag får information om de andra programmen på föreningen.

Efter jobbet begav jag mig ut i regnigaste (ENORMT regninga) London för att försöka byta mina skor. Lyckades, då jag nästan gett upp hoppet, att hitta samma skomodell, samma färg och samma storlek som de jag köpt i Westfield och lyckades även få byta dem (trots att de köptes på rea - de var ju trots allt sönder när jag köpte dem, det bara inte syntes pga larmet) på Carnaby Street. EN enorm lättnad och jag var redo att åka hem. Så nu har jag skor till bröllopet och jag har sytt färdigt underkjolen samt pysslat ihop en hårdekoration. Underkjolen var för övrigt ngt av det svåraste jag gjort. Det jäkla tyget bara gled och gled. Arghhh!!!

Inga kommentarer: