söndag, juli 05, 2009

Sociala veckan

HAr haft värsta sociala veckan. Och jag klagar inte. Är dock något stressad över allts som skall göras klart inför Sverigeresan o så. Men det får vänta. I måndags fick jag både lunch & middag med Anna som varit i landet för att gå på bröllop. Hur trevligt som helst!På tisdagen lunchade jag och Adrian på det lilla bistrot nära bRunswick Centre. Hur gott som helst och bra pris! På onsdagen åt jag & Selina lunch på en bangladeshisk restaurang och bleb grymt övermätta. På torsdagen kom Zoë & ADrian till oss. Det blev grillade iskspätt, klyftpotatis och sedan Gino till efterrätt. Vi satt på balkongen och det var urskönt. I fredags var min sista dag på CU, men även en Marks (han har jobbat där i ett par år så han blev lite prioriterad). Vi hälsade av honom med presentutdelning (även jag fick en grön UCL-mugg) samt pubbesök. Trevligt och glatt (och jag skrämde slag i folk när jag beställde en kanna Pimm's åt mig själv... och de som ville smaka). I lördags åkte SIan och jag till Westfield (värsta shoppingcentrat i västar London) för att shoppa vissa nödvändigheter till bröllopet (underkläder & skor bl a). Vi hade grymt trevligt och dte får bli återbesök. Kom ifrån Westfeld med en fin handbagageväska från Accessorize (love) och nya hudvårdsprodukter då vi gjort hudanalys på Boots. En mkt lyckad dag.

Inga kommentarer: