lördag, maj 30, 2009

Nu gäller det

Nu börjar sista månaden av praktiken och jag måste visa vad jag går för. Jag har nu påbörjat ett nytt projekt som jag tror ska bli riktigt roligt, men jag måste även jobba hårt för att producera riktigt bra saker. Jag har fått rätt viktigt uppdrag att dels uppdatera och fixa en teknisk manual för en databas (den var inte särskilt strukturerad den som finns), dels att gå igenom de existerade fyllda databaserna för att kolla att två saker gorts/görs konsekvent och utforma riktlinjer för dessa aspekter. HAde ett par samtal med huvudhandledaren i fredags. Första gick så där och jag fick intrycket att hon inte kände ett enormt förtroende för mig efter det, men efter sista samtalet tror jag jag fixat det (bl a med initiativ jag tagit och resonemang jag fört ang databasen och mitt arbete). Så nu ska här arbetas samvetsgrant och effektivt. Go, GO, GOOOO!

Inga kommentarer: