måndag, februari 09, 2009

Träning & Rugby

Fantastiskt hurtig som jag är kom jag iväg till gymet strax efter 12 på söndagen. Där körde jag ett rätt ordetligt pass där jag märkte en viss förbättring sedan sist. Rock 'n' Roll. Skyndade hem för att duscha och så innan Sarah & James skulle komma. De blev lite sena så jag var proper när de ringde på dörren. Vi inhandlade smaskiga mackor på delit (avokado, mozarella, parmaskinka & soltrkade tomater i toasted panini!) som vi avnjöt framför TV:n. Mästerskapet Six Nations har börjat (typ EM) och vi såg Wales slå Scottland. Detta är en idrott jag hade velat lära mig mer om. Den är grym på många sätt och vis. Tur att James är tålmodig som få (svarar på ALLA mina frågor) och kunnig därtill. Sedan slappade jag rätt mkt resten av dagen. Lite bok, BAFTA-utdelningen och filmen Enigma.

Inga kommentarer: