fredag, oktober 17, 2008

Handledarmöte

Var sjitnervös innan mötet imorse med min handledare. Blev inte mindre väl till mods när han blivit försenad i ett tidigare möte och ajg fick vänta uatnför hans kontor i ca 5 minuter. Men väl intte så blev det bättre. Vi hade en rätt bra och konstruktiv genomgång och jag har ett antal hållpunkter för att bearbeta uppstasen de närmsta kanske två veckorna. Han sa att den var bra, men att den kan bli mycket bättre. Dte kan jag hålla med om (det sista iaf) och leva med. Vi har okså preliminärt bokat in opponering till ngn gång 1-5 december. Det känns också bra. När jag väl är klar med arbetet har jag inte jättebråttom. Kan även konstatera att handledaren min är bättre live än på distans. Och det är väl kanske inte onstigt.

Efter det tog jag lite ledigt. Kollade lite i affärer, hälsade på Sofia, köpte sushi, åt lunch på AF och tog en tur runt stan för att försöka hitta min ena handledvärmare som jag lyckats bli av med. STOR SORG! Nu bär det snart av till Skånes Fagerhlt och en myshelg med goda vänner. Inte alls illa!

2 kommentarer:

Lovisa sa...

Vad skönt att det gick bra vännen! Men du menar väl inte att du har supit bort andra paret av mammas pulsvärmare?!? ;) Men du, hon älskar dig oavsett!

Kristina sa...

Tack! Inte supit. Och jag letade genom hela Lund efter den!!! Jag är så bedrövad!!! Det är tur det... hade blivit ledsen annars. :)