torsdag, oktober 16, 2008

En evighet

I går var jag kl 8 på juridicum för att försäkra mig om en dator med ocrashbart word. Det gick bra och var början på min enormt långa dag av nästan obrutet arbete. Förutom en 40 min lunchpaus på AF satt jag och knegade i princip non-stop, framför datorn, till kl 17. Fick en dundrande huvudvärk vid 11, men gav mig inte ändå eftersom jag ville bli klar med formalian, så gott dte gick. Jag tror jag lyckades. Men hu!

Bytte klipptid med Linda (vi hade efter varandra) eftersom hennes exkusrion blivit försenad. Är nöjd med klippningen, men dte är inte ngn stor förändring. Skulle mest klippas till så att det kan fortsätta att växa ut på ett strukturetas sätt. Behövde även få bort det slitna, och eftersom det var 7 månader sdean sist så fanns där en del.

Efter klippningen var det mys hos Sofia med Stinas kyckling, gröna bönor i vitlök och kindeybönor. MUMS. Prat och lugn framför TV:n i ett par timmar innan det var dags att bege sig hemåt. Både jag och Linda var rätt trötta.

Inga kommentarer: