torsdag, september 18, 2008

I spy with my little eye

Har på sistone fått mer och mer besvär med ögonen. De gör ont och blir suddiga. Det började så smått egentligen i höstas och jag fick besked att det kunde hänga ihop med stressen. Det kan fortfarande vara så, men nu har det blivit såpass jobbigt att jag tycker det är värt att kolla upp. Kanske är det stress, kanske att jag inet vilar ögonen tillräckligt när jag sitter vid datorn, men om det är ngt som kan avhjälpas med glasögon så ska så göras. Ska därför på ögonkontroll i eftermiddag. Vi fr se vad som händer sedan.

Eftersom jag var så trött i ögonen igår så frösökte jag aktivera mig på annat sätt än att surfa, se på TV, spela TV-spel. Tog till slut fram akvarellådan och började leka. Inget på allvar, och helt från huvudet, blev det två "målningar". Egentligen inget att hänga i granen, men vad fan, jag kan visa upp dem här iaf. :)


Färglek Fina fisken

Inga kommentarer: