onsdag, september 10, 2008

Det börjar bli lite ordning

Har idag bokat biljetter till Lund i oktober. 13-20 oktober blir min finputsarvecka och tills dess ska monstret vara klart till sitt innehåll. Har fått bekräftat av den andra forskaren på insitutet att min ppgift med henne kan vänta till mitten av oktober. Så då var det ordnat. (Har f ö ett och annat att säga om SAS kudtjänst, se nedan (*))

Har idag även varit på insitutet, fått saker utskrivna och fått mna mistankar bekräftade. Är bäst.

(*) Ringer för att boka, som jag gjort tre ggr hittills, med min SAS-vaucher. Blir tillsagd att boka på nätet och sedan rnga igen för att fixa med vauchern. Kontrollerar dena utsaga med han som sagt den ett antal ggr. Bokar på nätet. Ringer för att fixa betalningen med vaucher. Får veta att det är fel att göra så (ett antal ggr trots att jag förklarat att jag uttryckligen blivit tillsagd att så göra av en kollega). Får boka av resan, för att sedan boka om den. Suck.

3 kommentarer:

Lovisa sa...

Ja, Kristina kommer till Lund! Hurra!

Linda sa...

Hurra! Vad roligt att du kommer! Och då är jag också i Lund! Hurra!
Du vet att du alltid är välkommen att sova på vår soffa (eller vår uppblåsbara säng)! Och åka till stugan måste vi ju göra!

Kristina sa...

Ska bli så roligt!