onsdag, augusti 13, 2008

Trötthet

Jag måste rimligtvis vara okry. Förstår inte varför jag annars skulle vara så förfärlgt trött. Och jag har lagt mig tidigt och sovit länge, men ändå vill jag bara sova mer och har ingen energi. Besvärligt. På fredag kväll far vi till Sverige. Det blir ett snabbt stopp i Malmö-Kivik (bröllop) och sedan en dryg vecka i Sthlm med familjeträffar och födelsedagsfriande. Ska bli trevligt, även om jag känner mig stressad. Behöver komma igång med exjobbet igen, men jag har alltid en svår uppförsbacke som gör att uppehåll (långhelger och besök), hur trevliga de än må vara, är distraherande oc saktar ned arbetet. Nu ska jag bara bestämma om jag ska ta med arbete till Sthlm. Är skeptiskt till att jag kommer få ngt gjrt, men dte vore ju bra. Får se.

Inga kommentarer: