söndag, augusti 24, 2008

Grönan

Vi var effektivt snabba att ta oss till Djurgården, Linus, ALfred och jag. Vi väntade i solen vid vattnet på att Grönan skulle öpnnas och på familjen Maria. De blev tyvärr försenade av avstäng Djurgårdsbro, så första timmen fick vi fylla själva. Det blev lite åk (min Bläckfiskkupé, där jag satt själv, ville inte sluta snurra vid avslutet och jag var ordentligt yr när jag gick av, så pass att jag gick vngligt) och en mjukglass (mmm... lackrisströssel). Vi åkte med familjen Maria, åt mat och åktemer. Vädret var fantastiskt, och jag tror jag fått lite färg. Köerna var långa då det var MKT folk på plats. Det tog bort lite av tjusningen men vi hade ändå trevligt och roligt. Vid sex var Alfred nöjd och då åkte vi hem. Där vankades mkt god wok som Tomas tillagat och nu är jag hos föräldrarna igen. Imorgon har jag fullt upp. Sista dagen i stan. Trevligt att vara här, men vilsamt har dte inte varit.

Inga kommentarer: