torsdag, juli 03, 2008

Två år kom och gick

och jag missade det helt. Skuyller på uppsatsen (och att det var helg). Den 28 juni hade jag iaf skrivit på bloggen i två år. Inte illa. För två år sedan hade jag just börjat plugga igen efter en extremt hektisk karnevalsvår med väl utvecklad magkatarr, jag läste 150% (termin 4-6) under det läsåret och våndades över diverse saker vi började träffas som the Seniors Staff och jag hade garanterat en trevlig morgon i veckan, fick tillbringa en hel sommar i sällskap med min älskling då vi även flyttade in på Narrow Street, jag läste sista terminen i Lund och hade närkontakt med den där väggen, jag lykades avsluta tre kurser samt flytta till London (äntligen!) och kom iväg på semester, Mexico och Rom) och jag arbetar på mitt examensarbete. Känns väl helt ok det. :)

Inga kommentarer: