onsdag, juni 18, 2008

Anna

Rätt nyss var jag och vinkade av Anna på stationen. Jag är mycket nöjd utav att ha fått hänga med henne så pass länge. Hon kom igår framåt nio på kvällen (direkt från STansted), vi åt middag, smuttade Bailiy's och pratade. Tröttheten tog dock överhand och Annamyset fick fortsätta nästa dag. Sovmorogn för småbarnsmamman var att gå upp samtidigt som oss. Så dte blev en gemensam frukost inam Linus begav sig till jobbet och jag och Anna bara stat och hade det trevligt i soffan. SÅ roligt att ses och ha lugn tid tillsammans.

Ikealeverensen skulle komma mellan 10-14 (älskar tidangivelsen). Men kvart i två hade den ännu inte kommit, och då hade vi ätit lunch och var redo för en tur till Canary Wharf. Dean gick med på att ta emot skaerna åt oss och vi begav oss. Det var inte många minuter sedan som en jobbig kille ringde till mig och informerade att de var där. Jag förklarade läget för dem, men p g a diverse svårigheter (skitsvårighter) ringde han upp mig två ggr till inom några minuter. Men dte gick till slut. När vi var tillbaks fick jag mitt negativa intryck bekräftat av Dean. Så jag är glad att jag slapp träfa honom.

Så nu har vi fått vår matta, och den är SÅ snygg.

Tack Anna för att du tog dig så mkt tid att vara här!

1 kommentar:

Unknown sa...

Tack för att jag fick komma och hälsa på! Det var mycket, mycket revligt och maten var supergod! KRAM