tisdag, april 22, 2008

So long Lund!

Vaknade just när jag somnat inatt utav att en av Lovisas krukor välte och spred jord över golvet. Lite av en chock och jag fick skaka kläder och kuddar som låg på fåtöljen under. Annars väntade jag med städning till morgonen. Finns nog LITE jord kvar på golvet här o där, men plantan klarade sig (vände den så att tyngden ligger mot fönstret). Efter att ha packat och fixat och till min stora besvikelse konstaterat att jag inte får plats med ngn ost att ta med hem :'( kom Sara och hämtade nycklarna så jag kunde knata ned på stan. Fick deponera mina saker hos Ann medan jag sprang ärende, kaffade med Linda och köpte sushi. Mumslunchen åts i sällskap med käraste Kerstin och Ann. Fick även in en sväng till gallerix för att säga hejdå till Sofia. Nu skriver jag snabbt på Athen (kan inte minnas sist jag satt här) och skall ta tåget till Kastrup om 20 min.

Apropå inget har jag fått svaret på mitt besök på Koagulationscentrum. Även om jag kunnat leva utan det så kan jag iaf nu konstatera att jag inte fjantat mig när jag avböjt diverse värktabletter eftersom jag faktiskt har typ i mild form. Inga större levnadsproblem (har ju gått bra hittills) men ä viktigt att kunna meddela och veta vid eventuell framtida operation eller förlossning. Hej, jag heter Kristina, och jag har von Willebrandt.

Inga kommentarer: