måndag, april 21, 2008

Sista heldagen

Söndagen fortsatte i Lundavårspår med glass från glasskulturen på stortorget med Rikard (i solen!). Gott och trevligt helt enkelt. På kvällen handlade jag mat och begav mig till Sofia där jag lagade den och vi åt tillsammans och hängde framför TV:n och umgicks. Braa längre till sängen än vanligt efteråt. :)

Jag har lyckats läsa färdigt det jag skulle i en bok idag och kopierat en annan att ta med mig hem. Så det känns relativt effektivt. Har även ätit lunch (från Grekens) i Lundagård med Rikard och druckit eftermiddagskaffe hos Linda efter ett besök hos barnmorskan. Tror bestämt jag lyckats få färg i ansiktet under Sverigevistelsen. Inget att klaga på. Ikväll blir det häng med Mona och Sofia (enäggstvillingarna! grattis! :)) och kanske lite packande inför resan hem imorgon. Har haft så trevligt, men vill hem NU.

Inga kommentarer: