torsdag, april 17, 2008

Gula tänder och handledning

En rätt så effektiv dag än så länge. Hade tandläkarbesök imorse vilket var smidigt. Inga probelm (som vanligt) och doktorn sa "vilka fina tänder. det är bara att gratulera". De var schysst. Mindre schysst var det flourlack jag fick påsatt på tänderna som jag ska borsta av ikväll. Varför det? Jo, därför att när jag ngn timme senare så mig själv i spegeln såg jag att det sur ut som om jag ätit gröt och aldrig borstat tänderna... Lite gult på tänderna my ass. Och när jag kollar vårdguiden så ska man ha sån lack när man är i allvarlig kariesriskzon. Hmmm. Så nu går jag omkring och ser läskig ut.

Hade alldeles nyss handledarmöte. Det var bra. Fick struktur på mitt arbete gentemot handledaren och begränsade arbetet ytterligare! Jippi. SÅ det kan bli bra detta. Nu ska jag bara få det gjort. :) Ska även försöka formulera och sammanfatta arbetet för er som läser. Intressegruppen flaggar, eller?

Inga kommentarer: