måndag, februari 04, 2008

Tillbaks till verkligheten

Jaha. Så åkte Linus tillbaks till England. OCh det var sista gången jag följer honom till tåget. Sista gången vi är hemma hos mig här på Vildanden. Mycket underligt. BRA, men läskigt också. Slutet på en era liksom.

Vi tog det mycket lugnt i Söndags (överraskning!) och det blev mest west wing och pizza som gällde. Vi kom iofs iväg på en promenad till Nova för att köpa huvudvärkstabletter. OCh solen sken, så det var bra. Idag kom vi ut ett slag till och kollade inredningsgrejer runt Nova, åt lunch på Max (mums!) och hämtade min talboksläsare på posten. Och såg mer WW...

Förresten glömde jag säga att jag helt plötsligt fått en remiss till Röntgenavdelningen på sjukhuset. Tänka sig. Kan inte ha haft något med förra veckans samtal att göra? Nejnej. Men det viktigaste är att jag ska röntgas. Nu måste jag bar få blodundesökningen avklarad.

Inga kommentarer: