fredag, februari 08, 2008

Abstines

Man inser att man är beroende då en halvtimmas problem med uppkopplingen gör en enormt frustrerad... Men nu är jag online igen. Jippi! Har ätit en överraskande god lunch på SOL (ädelost- och broccolipaj, sallad (dvs svamp, potatis och morötter) med god dressing och vattenmelon) medan jag läste Mårten Schultz juridikblogg. Detta gjorde jag först efter att jag skrivet en sida text och arbetat effektivt sedan typ 8. SÅ jag är rätt nöjd med mig själv. Nu ska jag se om jag klarar av att slåss mot efterlunchentröttheten på egen hand eller om Lovisa faktiskt är det bästa uppiggningspilleret... Kanske får det bli kaffe sedan. Apropå vilket: Lovisa hittade en latinsk sentens som beskriver mins svårigheter exakt.
Plenus venter non studet libenter
Bästa med idag är dock att jag efter kl 17 kan hämta H&M paket åt mig, Linda och Sofia på tobakshandeln. Rooooligt!

Inga kommentarer: