lördag, december 29, 2007

Nyårsförbannelsen

Är så less på detta. Är det verkligen meningen att jag alltid skall bli sjuk till det nya året. Antingen strax före (04/05, 07/08), samma dag (03/04) eller strax inpå (06/07). Har ingen lust och har inte tid för detta. Bihålorna är proppfulla och orken är det ännu sämre ställt med. Suuuuuger. Och naturligtvis är det mycket olägligt med sjukdom just nu. Ska skriva uppsats (och PM) för fasingen. Måste orka!

Har trots detta idag spelat massor av Wii (och blivit helt utmattad samt upptäckt att iaf tennis och bowlning går bra från sittandes läge). Min träningsålder visade sig till min förskräckelse vara 66. Har även ätit middag på bar med Linus och några av hans gymnasievänner samt en drink eller två innan jag bara inte orkade koncentrera mig på folk längre. Nu ska jag stupa i säng.

Inga kommentarer: