tisdag, december 25, 2007

Quoth the raven

Nevermore! Jag åkte intercity upp till Sthlm i söndags. Och mindes varför jag inte brukar göra det. Jag viste ju i förväg att det skulle ta 1-1,5 timmar extra. Men den där sista timmen var ren tortyr. Ok jag överdriver. Lite. Och inte fanns det el till datorn, som visserligen klarade att spela film i 4 timmar, men ändå. Och sedan var platserna trånga och klaffbordet hängde ned när det inte skulle. Gnäll, gnäll.

Det var dock ännu ljuvare att komma fram tillslut. Vilket förgylldes av att mina gamla SL-kuponger fungerade och jag inte förlorade pengar. Så liten är jag som person. Väl hemma hos föräldrarna fick jag god mat och fajtades med det trådlösa nätvärket. Jag har ännu inte lyckats ta mig in på det (lösenordet tycks ha gått förlorat) så därför har jag knappt varit online och fått mig min dos. Vi får hoppas på framsteg.

Inga kommentarer: