onsdag, oktober 17, 2007

Vilse i akademin

Jag har läst en del nu, men har fortfarande en hel del material kvar. Vill få det läst innan jag sätter i gång. Dels för att jag inte har någon aning om hur jag skall angripa uppsatsen, dels för att jag vet hur jag brukar fungera. Skrivandet kan vanligtvis inte börja förrän material är intaget och smält. Men dte är frustrerande. För det känns som man inget gör och som man inte kommer att hinna. Fast det gör jag väl... Det brukar fungera. Måste intala mig att det hela ligger i sakens natur så jag inte börjar stressa, men det är inte alltid lätt. Just nu känner jag mig vilsen. Men jag TROR jag lär mig en del under tidne iaf. Vi får se. Tyvärr känner jga mig mycket trött idag, vilket inte hjälper. Det kommer att bli läskigt med exjobbet i vår. Nu åter till Magna Cartan.

Inga kommentarer: