tisdag, juli 03, 2007

Min spännande vardag

Kände mig lite produktiv igår då jag sökte ett antal jobb, anmälde mig till två recruitment agencies, pluggade lite (inte riktigt färdig med Stein än - idag blir det dock av), bakade kakor (jag pluggade ju) och lite annat smått och gott. Efter att ha ätit middag med Linus tog jag mig till West India Quay för att gå på bio med Sian. Första gången vi setts sedan de gjort slut och det var trevligt. Vi pratade lite och såg sedan Ocean's Thirteen som var överraskande bra. Riktigt underhållande och snygg naturligtvis. SLog mig att jag verkligen inte mindes någonting alls från O-12 (för visst såg jag den?) och att den därför måste varit rätt ointresant. Ser fram emot att se HP-filmen. Vädret idag är lite fnt, men om sommsrn hittills är något att gå efter så kommer det alternera spöregn och solglimtar idag igen. Sian sa att någon vetenskaps man sagt att vi bara skulle få EN sommardag, den 15 juli. Deprimerande!

Inga kommentarer: